20.6.13

Εργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή




.........................................................................................................................................



EΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΗ ΛΥΣΗ




Δείτε τα προβλήματα ως ευκαιρίες και θα δημιουργήσετε ένα πλαίσιο λύσης στο νου σας. Κάθε πρόβλημα και κάθε δύσκολη κατάσταση έχουν ενσωματωμένη μια λύση - η περιπέτεια έγκειται στην εξεύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης.




Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)

«Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου. 
'Περπατώ' μέσα στο μυαλό μου όπως θα έκανα σε έναν κήπο. Περνώ από σκέψεις... ερωτήσεις... προβλήματα... από το λαβύρινθο του νου μου... μέχρι να φτάσω στον πυρήνα της ύπαρξης μου. 
Βλέπω την αλήθεια μου να αντανακλάται διάφανη. 
Βυθίζω το πρόβλημα ή την πρόκληση που αντιμετωπίζω... Περιμένω να βυθιστεί τελείως μέσα στην αλήθεια μου... 
Μεταμορφωμένο το πρόβλημα, επιστρέφει πίσω στην επίγνωση μου σαν μια λύση. 
Οι λύσεις γίνονται ευκαιρίες...
Είμαι έτοιμη να μπω στην περιπέτεια της ζωής... Είμαι...»






 Σκέψου 
Μπορώ να κάνω το καλύτερο για κάθε κατάσταση. 






Δράσε
Σήμερα, όταν τα πράγματα γίνουν δύσκολα, πάτε για ένα δεκαπεντάλεπτο περίπατο με τα πόδια.
Βάλτε το μυαλό σας στη ‘νεκρά ταχύτητα’ και ‘βγείτε έξω από το κεφάλι σας’. 
Ελάτε πίσω με φρέσκα μάτια για να λύσετε το πρόβλημα.







No comments:

Post a Comment