27.6.13

Σκέψη για την ημέρα



Το να είσαι σοφός σημαίνει να χρησιμοποιείς 
το θησαυρό του χρόνου σωστά.

Γνωρίζουμε καλά τους φυσικούς πόρους που έχουμε και συνήθως κάνουμε καλή χρήση τους. Συχνά όμως είμαστε απρόσεκτοι με το χρόνο. Συνηθίζουμε να πιστεύουμε ότι το να χρησιμοποιείς το χρόνο καλά σημαίνει να σχεδιάζεις την ημέρα και να δουλεύεις σύμφωνα με αυτό το σχέδιο- και καταφέρνουμε να το κάνουμε αυτό τις περισσότερες φορές. Αλλά όλοι μας διαπιστώνουμε πως ένα μεγάλο μέρος του χρόνου πηγαίνει χαμένο.

Εφαρμογή: Το να χρησιμοποιώ σωστά το χρόνο σημαίνει να έχω επίγνωση που τον επενδύω. Όταν επενδύω το χρόνο μου στο να έχω θετικές σκέψεις, λόγια και πράξεις, τότε γλιτώνω πολύ χρόνο. Και είμαι σίγουρος ότι κερδίζω το καλύτερο από αυτήν την επένδυση- διαπιστώνω πως μου επιστρέφεται το καλό από κάθε τι που κάνω.





1 comment:

  1. Anonymous28/6/13

    Τον περισσοτερο χρονο τον σπαταλαμε κανοντας αρνιτικες σκεψεις.Στο τέλος της μέρας, οι αχρησιμοποίητες ώρες έχουν φύγει για πάντα.

    ReplyDelete