31.7.13

Σκέψη για την ημέρα



Το να αφήνεις το παρελθόν να φύγει σημαίνει να σταματάς την αρνητική του επιρροή στο παρόν.


Είμαστε συχνά σκλάβοι του παρελθόντος. Ακόμα κι αν κάτι έχει συμβεί πολύ καιρό πριν, συχνά είμαστε ανίκανοι να συγχωρέσουμε και να ξεχάσουμε. Ξαναζούμε τα αρνητικά συναισθήματα που συνδέονται με αυτό και μας φαίνεται δύσκολο να ελευθερωθούμε.

Εφαρμογή: Χρειάζεται να ελευθερώσω το νου μου από το παρελθόν. Χρειάζεται να στοχαστώ τι έχω μάθει από μια παρελθοντική κατάσταση και να μάθω να αφήνω. Mπορώ να ξεχάσω το παρελθόν μόνο όταν έχω τη δυνατότητα να συγχωρήσω τους άλλους και τον εαυτό μου, μπορώ να συγχωρήσω μόνο όταν μαθαίνω από αυτό που έχει συμβεί. Όταν μαθαίνω από μια κατάσταση, ελευθερώνω τον εαυτό μου από τα δεσμά του παρελθόντος.





1 comment:

  1. Anonymous31/7/13

    Υπάρχουν στιγμές που θέλω να γυρίσω πίσω το χρόνο και να ειμαι σε θέση να πάρω τη θλίψη, αλλά o νους μου μου λέει ότι η χαρά θα εξαφανιστει αν το έκανα αυτό. Έτσι παίρνω τις αναμνήσεις που έρχονται, τις αποδέχομαι και κοιταω το παρον .

    ReplyDelete