20.8.13

Σκέψη για την ημέρα



Το να είσαι ενθουσιώδης σημαίνει να είσαι συνεχώς ανάλαφρος.

Αυτός που είναι ενθουσιώδης αναζητά προκλήσεις και ευκαιρίες για να βελτιώσει τον εαυτό του. Ακόμη και στις πιο δύσκολες καταστάσεις  συνεχίζει να προχωράει μπροστά. Χρησιμοποιεί όλους τους διαθέσιμους πόρους για την προσωπική ανάπτυξη και το όφελος των άλλων. Τα λόγια και οι πράξεις του φέρνουν ενθουσιασμό και στους άλλους.

Λύση: Όταν ποτέ δεν αφήνω τον ενθουσιασμό μου, μπορώ να είμαι συνεχώς ανάλαφρος. Αυτό μου δίνει τη δυνατότητα να απολαμβάνω την κάθε στιγμή, και εξασφαλίζει ότι μπορώ να τον χρησιμοποιήσω στο μέγιστο για να κάνω το μέλλον μου καλύτερο και λαμπερό. Γίνομαι επίσης μια πηγή φωτός για τους γύρω μου καθώς μπορούν να εμπνευστούν για να χρησιμοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο αυτά που έχουν.



No comments:

Post a Comment