16.9.13

Σκέψη για την ημέρα


Η ταπεινότητα καθιστά κάποιον ικανό να προσφέρει στους άλλους.

Αυτός που είναι ταπεινός είναι πλήρης. Όπως ένα δέντρο φορτωμένο με φρούτα, λυγίζει και προσφέρει ότι έχει με ταπεινότητα, έτσι αυτός που είναι πλήρης είναι έτοιμος να προσφέρει στους άλλους. Είναι διαθέσιμος για τους άλλους ώστε αυτοί να επωφεληθούν από οποιεσδήποτε πηγές έχει. Αυτή η ταπεινότητα κερδίζει τον σεβασμό των άλλων και δίνει χαρά σε όλους.

Λύση: Όταν έχω τη δυνατότητα να “λυγίσω” με την επίγνωση αυτών που έχω, βρίσκομαι πλήρως στο στάδιο του αυτοσεβασμού μου. Όσο περισσότερο μπορώ να “λυγίσω” και να προσφέρω, τόσο περισσότερο επίσης οι άλλοι “υποκλίνονται” με εκτίμηση και σέβονται την τύχη μου. Αυτό με κάνει ικανό να είμαι ένας χορηγός στους γύρω μου και να βιώνω συνεχώς ικανοποίηση.





No comments:

Post a Comment