26.9.13

Σκέψη για την ημέρα



Ένα δυνατό πνευματικό στάδιο είναι σαν ένας διακόπτης που τελειώνει το σκοτάδι της αρνητικότητας σε ένα δευτερόλεπτο.

Το σκοτάδι διαλύεται όταν ανάβει ένα φως. Με τον ίδιο τρόπο, ένα δυνατό στάδιο είναι ένας διακόπτης φωτός. Όταν ο διακόπτης αυτός είναι ανοιχτός, κάποιος μπορεί να βάλει τέλος στο άχρηστο σκοτάδι και να μην χρειάζεται να μοχθήσει για να σταματήσει τις άχρηστες σκέψεις. Όταν κάποιος γίνεται δυνατός, μπορεί με φυσικό τρόπο να γίνει δωρητής, καθώς δεν υπάρχει τίποτε άχρηστο εσωτερικά.

Λύση: Όταν έχω επίγνωση των θετικών ιδιοτήτων μου και του τι μπορώ να συνεισφέρω στους άλλους, μπορώ να είμαι δυνατός. Αυτό με καθιστά ικανό να είμαι ανάλαφρος και να εξαπλώνω το εσωτερικό φως στους άλλους. Δεν επηρεάζομαι ποτέ αρνητικά από οποιαδήποτε αχρηστία ή αρνητικότητα, αλλά μπορώ να διατηρήσω τόσο τη δική μου θετικότητα όσο και των άλλων.



No comments:

Post a Comment