28.9.13

Σκέψη για την ημέρα



Αυτός που κατανοεί την αγάπη του Θεού 
είναι και ο ίδιος γεμάτος αγάπη.

Αυτός που κατανοεί ότι ο Θεός έχει αγάπη για όλα του τα παιδιά, ποτέ δεν μισεί κανέναν όσο αρνητικά κι αν είναι τα χαρακτηριστικά του άλλου ατόμου. Υπάρχει η κατανόηση ότι δεν είναι το άτομο που είναι αρνητικό, αλλά είναι μόνο μια αρνητική συμπεριφορά που βγαίνει προς τα έξω τη συγκεκριμένη στιγμή. Η αγάπη ενός στοργικού ατόμου αποθαρρύνει τον άλλον να χρησιμοποιήσει την αρνητικότητα και τον ενθαρρύνει να χρησιμοποιήσει τις θετικές αξίες.

Λύση: Όταν είμαι συνδεδεμένος με τον Θεό, μπορώ να βιώσω την αγάπη Του. Μόλις κατανοήσω και βιώσω την αγάπη Του, μπορώ κι εγώ να παραμένω γεμάτος αγάπη - ακόμα και με τους πιο δύσκολους ανθρώπους. Μπορώ να έχω καλές ευχές για όλους, κατανοώντας ότι η αγάπη μου θα τους κάνει κι αυτούς θετικούς. Δεν παγιδεύομαι από την αρνητικότητα κανενός, αλλά είμαι συνεχώς χαρούμενος καθώς αλληλεπιδρώ με θετικό τρόπο.




No comments:

Post a Comment