23.10.13

Σκέψη για την ημέρα


Η αγάπη δημιουργεί το κατάλληλο περιβάλλον για τη θετική ανάπτυξη των άλλων.

Όπου υπάρχει αγάπη, δημιουργείται ένα φυσικό περιβάλλον για την ανάπτυξη των άλλων. Η αγάπη μας δίνει τη δυνατότητα να αντιληφθούμε τη θετικότητα στους άλλους και αυτό τους δίνει το κουράγιο να φέρουν στην επιφάνεια αυτή τη θετικότητα και να την χρησιμοποιήσουν για το όφελος τόσο του εαυτού όσο και των άλλων.

Λύση: Όταν έχω αγάπη για τους άλλους, παράλληλα με το να αντιλαμβάνομαι τις ιδιαιτερότητες τους, μπορώ επίσης να αναγνωρίζω και να χρησιμοποιώ ολοένα και περισσότερο και τις δικές μου ιδιαιτερότητες και εσωτερικές δυνάμεις. Το να γνωρίζω και να χρησιμοποιώ αυτές τις ιδιαιτερότητες ωφελεί τους γύρω μου. Αυτό μου δίνει μια εσωτερική εμπειρία δύναμης που με κάνει έναν σταθερό χορηγό κι ένα στήριγμα για τους γύρω μου.




No comments:

Post a Comment