30.10.13

Σκέψη για την ημέρα


Η αληθινή ειλικρίνεια με τον εαυτό φέρνει τη δύναμη για αλλαγή.

Το να είσαι ειλικρινής δεν σημαίνει μόνο να είσαι αληθινός. Έχει να κάνει περισσότερο με το να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό. Αυτός που είναι ειλικρινής με τον εαυτό έχει σταθερά τον στόχο να αλλάξει προς το καλύτερο. Κάθε κατάσταση χρησιμοποιείται σαν μία ευκαιρία για τη βελτίωση του εαυτού. Έτσι υπάρχει πάντα ο στόχος να μην επαναληφθούν τα λάθη που έχουν γίνει.

Λύση: Όταν είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου μπορώ να νιώσω τη συνεχή πρόοδο και να βιώσω την ευτυχία του να προχωράς μπροστά υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Έχω τη δύναμη να κατανοήσω την κατάσταση, όχι μόνο από τη δική μου οπτική γωνία, αλλά περισσότερο απροσκόλλητα. Έτσι μπορώ να κατανοήσω και να αποδεχτώ οτιδήποτε η κατάσταση έχει για εμένα και να μάθω ταπεινά από αυτήν. 








No comments:

Post a Comment