22.11.13

Αναδύστε την πνευματική σας ταυτότητα




Η ΑΡΕΤΗ ΤΗΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ


Η αγάπη είναι συνδεδεμένη με αρετές.
Οι αρετές δημιουργούν αγάπη τόσο μέσα στον εαυτό
όσο και μέσα στους άλλους.
Όταν οι αρετές μειώνονται, η ποιότητα της αγάπης επίσης μειώνεται.
Όταν όλες οι αρετές είναι παρούσες υπάρχει πλήρης και αγνή αγάπη.

Από όλες τις αρετές, η πιο βασική είναι η ειλικρίνεια.
Αν νιώθουμε πως κάποιος δεν είναι ειλικρινής μαζί μας,
η αγάπη μας σπάει. Είτε είναι η μητέρα μου, ο πατέρας μου,
ο σύζυγος μου, η σύζυγος μου ή ένας φίλος, αν νιώθουμε ότι είναι ανειλικρινείς η αγάπη σπάει.

Όσον αφορά τη σχέση μας με το Θεό, αν είμαστε ειλικρινείς με το Θεό
θα τραβήξουμε την αγάπη του.
Αν δεν είμαστε, αυτή η αγάπη θα σπάσει.
Ακόμα κι αν η ειλικρίνεια είναι η μόνη αρετή που έχουμε
θα είμαστε σε θέση να τραβήξουμε την αγάπη του Θεού.
 Έτσι δείτε τη σημασία του να είμαι ειλικρινής.


ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ

Το πρώτο είδος της ειλικρίνειας είναι η ειλικρίνεια με τον εαυτό μου.
Αν είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου, δεν θα υπάρχει κατάσταση
στην οποία δεν θα είμαι ειλικρινής με τους άλλους.

Αν κάποιος δεν με  πιστεύει, αν κάποιος δεν δείχνει εμπιστοσύνη
 στην ειλικρίνεια μου, ίσως είναι ένα σημάδι ότι χρειάζεται
να γίνω περισσότερο ειλικρινής.
Αντί να τους κατηγορώ χρειάζεται να το συνειδητοποιήσω
και να δω πως μπορώ να γίνω πιο ειλικρινής.


ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΥΓΕΙΑ

Ειλικρίνεια δεν σημαίνει απλά να λες αυτό που σου έρχεται στο μυαλό. 
Ειλικρίνεια σημαίνει να είσαι πολύ ξεκάθαρος
σχετικά με ό,τι συμβαίνει μέσα σου.
Όπου υπάρχει ειλικρίνεια τα αισθήματα γίνονται αγνά και καθαρά.
Η ειλικρίνεια είναι εκεί μέσα όπου δεν υπάρχουν άλλες σκέψεις ή αισθήματα 
εκτός από αυτά που ο ίδιος ο Θεός θα είχε.

Αυτή η διαύγεια αντανακλάται στα λόγια σου.
Θα είναι γεμάτα με τη δύναμη της αλήθειας, και θα βγαίνουν εύκολα
χωρίς δισταγμό. Η γνήσια ειλικρίνεια που καλλιεργείται μέσα σου
είναι αυτή που θα φτάσει και θα αγγίξει τους άλλους.




Μετάφραση από: Companion of God.The wisdom and words of Dadi Janki.


No comments:

Post a Comment