27.12.13

Aναδύστε την πνευματική σας ταυτότητα




 Φ Ι Λ Ι Α 

Η φιλία στο πνευματικό μονοπάτι απαιτεί προσοχή,
εάν θέλουμε να την χαρούμε πλήρως.
Μερικές φορές εμπλεκόμαστε τόσο πολύ στις σχέσεις μας,
που υπονομεύεται η δική μας ατομική πρόοδος.
Αυτό είναι λάθος, γιατί ο ακριβής προορισμός της φιλίας
είναι να ανυψώσει,
και εάν είμαι αμελής στις πνευματικές μου προσπάθειες
δεν θα μπορώ να ασκήσω τη θετική επιρροή
του δικού μου πιο εξυψωμένου σταδίου.


Κάποιος θα πρέπει πάντα να διατηρεί την πρόθεση
να βοηθήσει τους φίλους.
Αλλά αυτή η βοήθεια χρειάζεται να είναι αγνή,
δηλαδή χωρίς καμιά επιθυμία για έπαινο,
και πέρα από οποιεσδήποτε αντιδράσεις κακών συναισθημάτων ή λύπης.
Η προσφορά αυτού του είδους της βοήθειας
μπορεί μόνο να προάγει την πνευματική μου ανάπτυξη.


Εάν από την άλλη μεριά η προσφορά μου ‘μολύνεται’,
το 99% της γλυκύτητας της θα απομακρυνθεί,
και οι άνθρωποι θα το προσέξουν αυτό.
Στην πραγματικότητα είναι η γλυκύτητα που δημιουργεί
τις πνευματικές φιλίες,
την προθυμία να ακούσει και να μάθει ο ένας από τον άλλο, 
για να αναπτυχθεί.



Μετάφραση από: Companion of God.The wisdom and words of Dadi Janki.





No comments:

Post a Comment