19.1.14

Σκέψη για την ημέρα



Αυτός που είναι νικητής δεν αποσύρεται ποτέ 
μέχρι να επιτευχθεί η νίκη.

Όταν οι προκλήσεις, είτε με τη μορφή καταστάσεων είτε με τη μορφή ατόμων, έρχονται στον δρόμο κάποιου, αυτός που στοχεύει για τη νίκη ποτέ δεν αποσύρεται. Εάν δίνει δικαιολογίες είτε για να αποσυρθεί είτε για να απομακρυνθεί από την κατάσταση, δεν μπορεί ποτέ να υπάρξει νίκη. Το να είναι κάποιος νικητής σημαίνει πως γίνονται συνεχώς προσπάθειες έτσι ώστε να υπάρχει διαρκής και σταθερή πρόοδος προς την επιτυχία.

Λύση: Οι παροδικές αποτυχίες, οι προκλήσεις ή οι δύσκολες καταστάσεις δεν με ενοχλούν, όταν έχω τον στόχο του να είμαι νικητής. Είμαι επικεντρωμένος στο να καταφέρω νίκη και τη βιώνω τόσο στην ήττα όσο και στη νίκη. Επίσης δεν θεωρώ ποτέ τον εαυτό μου μόνο του καθώς συνεχίζω να λαμβάνω βοήθεια. Βιώνω με φυσικό τρόπο τη στήριξη και τη συντροφιά των γύρω μου.



No comments:

Post a Comment