27.1.14

Σκέψη για την ημέρα


Το να δίνω προσοχή σε κάθε πράξη σημαίνει 
να είμαι ένας ήρωας.

 O ρόλος του ήρωα είναι κάτι στο οποίο όλοι έλκονται. Ο καθένας θέλει να είναι σε θέση να λάβει τον έπαινο των ανθρώπων. Όταν οι άνθρωποι μας επαινούν νιώθουμε καλά - όταν δεν μας επαινούν απογοητευόμαστε. Συχνά είμαστε εξαρτημένοι από την εκτίμηση των άλλων για να νιώσουμε καλά για τον εαυτό μας, όμως η οπτική των άλλων δεν είναι αξιόπιστη.

Λύση: Γίνομαι ήρωας όταν προσέχω κάθε τι που κάνω. Βεβαιώνομαι πως κανένα από τα λόγια μου ή τις πράξεις μου δεν είναι άχρηστα ή συνηθισμένα, και προσπαθώ για την τελειότητα σε οτιδήποτε κάνω. Όταν είμαι προσεκτικός, θα είμαι σε θέση να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό κάθε στιγμή. Θα νιώθω ικανοποιημένος, γνωρίζοντας πως αυτό που κάνω δεν είναι τόσο σημαντικό όσο το πόσο καλά το κάνω.




No comments:

Post a Comment