28.1.14

Σκέψη για την ημέρα



Η ανάσα μιας αληθινής ζωής είναι ο ενθουσιασμός.

Το να ζεις τη ζωή, το να ζεις κάθε στιγμή με ενθουσιασμό σημαίνει να ζεις τη ζωή αληθινά. Η ποιότητα της ζωής, η ποιότητας της δουλειάς που γίνεται, η ποιότητα των σχέσεων, όλα εμπλουτίζονται μέσα από τον ενθουσιασμό. Όπου υπάρχει ενθουσιασμός υπάρχει μέγιστη αναγνώριση και χρήση όλων όσων είναι διαθέσιμα. Ο ενθουσιασμός σκορπίζεται και στους άλλους, τους δίνει θάρρος να κάνουν το καλύτερο που μπορούν και εμπλουτίζει τις ζωές τους.

Λύση: Όταν έχω ενθουσιασμό, μπορώ να απολαύσω κάθε τι που έρχεται στον δρόμο μου. Το μεγαλύτερο εμπόδιο μοιάζει σαν ένα παιχνίδι για μένα και το περνάω εύκολα χωρίς να βιώνω καμία δυσκολία. Η αυτοπεποίθηση χτίζεται μέσα μου και μου δίνει το θάρρος να κάνω το καλύτερο σε όλα όσα κάνω. Σταδιακά αυξάνω το δυναμικό μου και κινούμαι σταθερά προς την επιτυχία.



No comments:

Post a Comment