15.2.14

Σκέψη για την ημέρα



Κάθε αντίδραση σε καταστάσεις αντικατοπτρίζει τον αυτοσεβασμό που έχει κάποιος.

Στο βαθμό που υπάρχει υψηλός αυτοσεβασμός, σε αυτό το βαθμό υπάρχει θετική αντίδραση ακόμα και στις πιο αρνητικές καταστάσεις. Αν υπάρχει χαμηλός αυτοσεβασμός, ακόμα και η πιο μικρή κατάσταση φέρνει στην επιφάνεια μια ισχυρή αρνητική αντίδραση. Αυτή η αντίδραση μόνο χειροτερεύει τα πράγματα.

Λύση: Όταν μπορώ να διατηρήσω τον αυτοσεβασμό μου ακόμα και στην χειρότερη κατάσταση, είμαι σε θέση να έχω τον έλεγχο αυτών των καταστάσεων. Αλλά εάν έχω χαμηλό αυτοσεβασμό συνεχίζω να κατηγορώ τις καταστάσεις και να τις χρησιμοποιώ σαν δικαιολογία για να αισθάνομαι αβοήθητος. Έτσι δεν μπορώ να κάνω κάτι γι'αυτές τις καταστάσεις και απλά συνεχίζω να έχω αρνητικά συναισθήματα.








No comments:

Post a Comment