18.3.14

Σκέψη για την ημέρα



Το να είσαι ευέλικτος σημαίνει να απολαμβάνεις 
κάθε τι που φέρνει η ζωή
Όταν κάνουμε σχέδια για την επόμενη μέρα μας, ανακαλύπτουμε πολλές φορές ότι δεν είμαστε σε θέση να κάνουμε ό,τι ελπίζαμε. Διάφορα πράγματα προκύπτουν απροσδόκητα. Όταν αυτό συμβαίνει δεν μπορούμε να είμαστε ευτυχισμένοι και βρίσκουμε δύσκολο να κάνουμε αυτό που χρειάζεται  ή να εργαστούμε όσο καλύτερα μπορούμε.

Λύση: Είναι εξίσου σημαντικό να είμαι ευέλικτος στις σκέψεις μου όπως είναι να είμαι συγκεκριμένος στο καθημερινό μου πρόγραμμα. Η ευελιξία μου επιτρέπει να προσαρμόζομαι σε απρόβλεπτες καταστάσεις και με βοηθάει να κάνω την καλύτερη δυνατή χρήση του χρόνου, των πόρων και των ευκαιριών μου. Όταν είμαι ευέλικτος απολαμβάνω κάθε τι που φέρνει η ζωή.




No comments:

Post a Comment