17.3.14

Σκέψη για την ημέρα


Αυτός που είναι γεμάτος αγάπη είναι αυτός που βιώνει ελευθερία.
Η ρίζα του να υποφέρεις είναι η προσκόλληση, διότι η προσκόλληση σε περιορίζει. Το να είσαι αληθινά ελεύθερος σημαίνει να μάθεις να αγαπάς και να εκτιμάς ενώ παραμένεις ανεξάρτητος.  Η κατάσταση του νου των άλλων ή η εργασία δεν επηρεάζει αρνητικά την ανταπόκριση σου στο εξωτερικό περιβάλλον. Υπάρχει η ικανότητα να είσαι ελεύθερος και να εκφράζεις τις ιδιαιτερότητες σου χωρίς να επηρεάζεσαι.

Λύση: Αν δεν μπορώ να κρατήσω τον εαυτό μου ελεύθερο από προσκόλληση σταθερά βιώνω πόνο. Επειδή είμαι προσκολλημένος, είμαι εξαρτώμενος σε κάποιον ή κάτι για το οποίο έχω δημιουργήσει χώρο στον νου μου. Όταν εκείνο το άτομο ή αντικείμενο κριτικάρεται, παραμελείται ή δεν είναι μαζί μου, αισθάνομαι πόνο στον νου μου και βιώνω απώλεια. Μετά δεν μπορώ να είμαι γεμάτος αγάπη.



No comments:

Post a Comment