20.4.14

Σκέψη για την ημέρα



Το να ψάχνεις για λύσεις σημαίνει να χρησιμοποιείς τα αποθέματα που έχεις για σωστό λόγο.
Συνήθως ξοδεύουμε πολύ ενέργεια και χρόνο για να βρούμε την αιτία για κάτι που πάει λάθος. Με το να σκεφτόμαστε όμως σχετικά με αυτό ξοδεύουμε τα αποθέματα που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε για να βρούμε λύσεις. Έτσι δεν χρειάζεται να καταλάβουμε τις αιτίες αλλά να βρούμε λύσεις. Εκείνος που κατανοεί αυτό το γεγονός είναι σε θέση να κάνει την καλύτερη δυνατή χρήση των διαθέσιμων πηγών για να διορθώσει την κατάσταση.

Λύση: Με το να είμαι επικεντρωμένος περισσότερο στη λύση παρά στο πρόβλημα είμαι σε θέση να χρησιμοποιήσω όλα τα εσωτερικά μου αποθέματα με τον σωστό τρόπο. Είμαι ελεύθερος από παράπονα και μπορώ να καταβάλλω προσπάθεια για να κάνω το καλύτερο στη δεδομένη κατάσταση. Είμαι σταθερά ευτυχισμένος και ικανοποιημένος επειδή γνωρίζω ότι υπάρχει μια λύση για κάθε πρόβλημα.




No comments:

Post a Comment