19.4.14

Σκέψη για την ημέρα



Όταν έχεις έναν ξεκάθαρο στόχο σχετικά με το που θα σε οδηγήσει μια πράξη μπορείς να είσαι επιτυχημένος στο κάθε τι.
Πολλές φορές συμβαίνει κάποιος να δρά αμέσως μόλις βλέπει μια κατάσταση. Εκείνος όμως που είναι επιτυχημένος αναλύει την κατάσταση και προβλέπει το αποτέλεσμα της πράξης που εκτελεί και μετά δρα κρατώντας το τελικό αποτέλεσμα στον νου του. Επειδή γνωρίζει τις συνέπειες των πράξεων πριν πραγματικά εκτελέσει εκείνη την πράξη, είναι σε θέση να συνεχίσει να κάνει προσπάθεια παρά τις προκλήσεις και τις δυσκολίες. Έτσι συνεχίζει να κάνει το καλύτερο που μπορεί στο έργο εκείνο.

Λύση: Όταν είμαι σε θέση να δώσω χρόνο στον εαυτό μου να σκεφτεί πριν εκτελέσει κάποια πράξη, εκμεταλλεύομαι την ευκαιρία να είμαι ξεκάθαρος στη σκέψη μου. Οι συνέπειες της πράξης που επιθυμώ να κάνω είναι ξεκάθαρες στον νου μου κι έτσι η δράση που αναλαμβάνω για να ξεπεράσω την κατάσταση είναι σωστή. Έτσι λαμβάνω εύκολη και σίγουρη επιτυχία.



No comments:

Post a Comment