30.5.14

Σκέψη για την ημέρα



Η μέθοδος για να παραμένεις σε σταθερό ενθουσιασμό και να κρατάς και τους άλλους ενθουσιώδεις είναι να βλέπεις ιδιαιτερότητες στους άλλους.
Πολλές φορές ενώ εργάζομαι με ειλικρίνεια σε κάποια δραστηριότητα μου, διαπιστώνω ότι χάνω τον ενθουσιασμό μου. Επίσης μπορεί να διαπιστώσω ότι οι άνθρωποι δεν είναι πολύ ευχαριστημένοι με εμένα ή με τη δουλειά μου.  Καταβάλλω προσπάθεια να καταλάβω τα συναισθήματα τους αλλά αποτυγχάνω να το κάνω. Τέτοιες αρνητικές αντιδράσεις μειώνουν ακόμη περισσότερο τον ενθουσιασμό μου.

Λύση: Χρειάζεται να αναπτύξω την τέχνη του να κοιτάζω τις ιδιαιτερότητες στους ανθρώπους. Όσο περισσότερο μπορώ να βλέπω τις θετικές τους ιδιότητες, τόσο περισσότερο μπορώ να τους συσχετίσω με εκείνη την ιδιαιτερότητα. Αυτό ενθαρρύνει το άλλο άτομο να χρησιμοποιήσει περαιτέρω εκείνη την ιδιαιτερότητα κι εμένα θα με κρατήσει με ένα φυσικό τρόπο σταθερά ενθουσιώδη.



No comments:

Post a Comment