24.6.14

Σκέψη για την ημέρα



Η ικανοποίηση με κάνει έναν δωρητή
Ο νους μου είναι συνήθως απασχολημένος με προσδοκίες. Συνεχίζω να περιμένω το ένα ή το άλλο από τους ανθρώπους. Όμως διαπιστώνω ότι οι άνθρωποι είναι πολύ απασχολημένοι στο να εκπληρώσουν τις δικές τους προσδοκίες για να μπορέσουν να προσέξουν ή να δώσουν αυτό που χρειάζομαι. Από τη στιγμή που οι προσδοκίες μου δεν ικανοποιούνται δεν μπορώ να είμαι διαθέσιμος για τους άλλους και να τους δώσω αυτό που έχουν ανάγκη.

Λύση: Χρειάζεται να έχω τέτοια επίγνωση αυτού που έχω και να είμαι τόσο ικανοποιημένος από αυτό, ώστε οι άνθρωποι να μην μπορούν ποτέ να σκεφτούν σχετικά με το τι μπορεί να χρειάζομαι, αλλά να μπορούν να παίρνουν από εμένα αυτό που αυτοί χρειάζονται. Μετά θα είμαι ελεύθερος από προσδοκίες και θα μπορώ να δίνω στους άλλους αυτό που χρειάζονται.




No comments:

Post a Comment