18.7.14

Σκέψη για την ημέρα




Αυτός που εκπληρώνει τις υποσχέσεις με αποφασιστικότητα είναι αυτός που ξεπερνά όλα τα προβλήματα.
Όταν βλέπω κάποια αδυναμία να υπάρχει μέσα μου κάνω συνήθως μια υπόσχεση στον εαυτό μου με πολύ ενθουσιασμό. Αλλά αν αντιμετωπίσω ακόμη και μια μικρή αντίθεση ή δυσκολία στην εκπλήρωση αυτής της υπόσχεσης, έχω την τάση να χάνω την ελπίδα και συνήθως παραιτούμαι εντελώς από την προσπάθεια.

Λύση: Για να επιφέρω μια αλλαγή μέσα μου και να εκπληρώσω την υπόσχεσή μου, χρειάζεται να χρησιμοποιήσω την αρετή της αποφασιστικότητας. Κάθε φορά που διαπιστώνω ότι γίνομαι απρόσεκτος σ' αυτό, θα πρέπει να υπενθυμίσω έντονα στον εαυτό μου τη σημασία της υπόσχεσης που είχα κάνει. Τότε θα είμαι σε θέση να κερδίσω περνώντας πάνω από όλα τα εμπόδια που έρχονται στον δρόμο μου μετατρέποντας τις σκέψεις και τα λόγια μου σε πράξεις.




No comments:

Post a Comment