21.7.14

Σκέψη για την ημέρα




Όταν έχω επίγνωση της ιδιαιτερότητας μου μπορώ να είμαι απαλλαγμένος από  αρνητικότητα.
Όταν αντιλαμβάνομαι αρνητικότητα στους άλλους, διαπιστώνω ότι κι εγώ πολύ εύκολα επηρεάζομαι από αυτήν. Στη συνέχεια αντιδρώ αρνητικά σε αυτούς και δεν είμαι σε θέση να διατηρήσω τη δική μου θετικότητα. Σε μια τέτοια αρνητική ατμόσφαιρα όλες οι ιδιαιτερότητες μου παραμένουν κρυμμένες κι εγώ συνεχίζω να είμαι αρνητικός.

Λύση: Όπως ένα τριαντάφυλλο, χρειάζεται να διατηρήσω την πρωτοτυπία και τη μοναδικότητά μου, ενώ είμαι ανάμεσα στα αγκάθια. Αντί να κατηγορώ τους άλλους και την αρνητικότητα τους για τη δική μου αρνητικότητα, θα πρέπει να εξασκηθώ στο να είμαι θετικός και να δουλέψω με τις αρχικές μου ιδιότητες. Στη συνέχεια, ποτέ δεν θα διαμαρτύρομαι αλλά θα χρησιμοποιώ πάντα τις δικές μου ιδιαιτερότητες.







No comments:

Post a Comment