28.7.14

Σκέψη για την ημέρα



To να είσαι ευέλικτος σημαίνει να απολαμβάνεις 
όλα όσα φέρνει η ζωή.
Όταν σχεδιάζω τέλεια για την επόμενη μέρα, μερικές φορές βρίσκω ότι δεν είμαι σε θέση να εφαρμόσω όλα όσα είχα σχεδιάσει. Τα πράγματα φαίνεται να έρχονται απρόσμενα χαλώντας κάθε τι για μένα. Στη συνέχεια δεν μπορώ να είμαι ευχαριστημένος με αυτό που συμβαίνει κι έτσι είναι δύσκολο να κάνω το καλύτερο που μπορώ στη συγκεκριμένη κατάσταση.

Λύση: Είναι τόσο σημαντικό να είμαι ευέλικτος στις σκέψεις μου όσο είναι και το να είμαι λεπτολόγος με το καθημερινό μου πρόγραμμα. Η ευελιξία μου επιτρέπει να προσαρμόζομαι στις απρόβλεπτες καταστάσεις που έρχονται στον δρόμο μου και μου επιτρέπει να κάνω την καλύτερη χρήση των πάντων. Έτσι απολαμβάνω κάθε τι που  έρχεται στον δρόμο μου.





No comments:

Post a Comment