20.10.14

Σκέψη για την ημέρα


O τρόπος για να επηρεάσω τους άλλους είναι 
μέσα από τα ταλέντα μου.
Όταν θέλουμε να έχουμε έναν αντίκτυπο στους ανθρώπους συνήθως προσπαθούμε και ασκούμε την εξουσία μας επάνω τους με έναν αρνητικό τρόπο, είτε μέσα από λόγια είτε μέσα από τη στάση μας. Οι άνθρωποι μπορεί αρχικά να ανταποκρίνονται αλλά, μετά από λίγο, διαπιστώνουμε ότι σταματούν να ανταποκρίνονται άλλο πια θετικά σε εμάς.

Λύση: Ο μόνος τρόπος για να δημιουργήσω μια θετική επίδραση στους άλλους είναι να χρησιμοποιήσω τα μοναδικά μου ταλέντα. Χρειάζεται να αναγνωρίσω τις δικές μου ιδιαίτερες ιδιότητες και να τις χρησιμοποιήσω στην αλληλεπίδραση μου με τους άλλους. Αυτό αυτόματα θα επηρεάσει τους ανθρώπους θετικά  και δεν θα χρειαστώ ποτέ άλλο πια να χρησιμοποιήσω την εξουσία μου με έναν αρνητικό τρόπο. 




No comments:

Post a Comment