28.2.15

Σκέψη για την ημέρα




To να επικεντρώνεσαι στο θετικό σημαίνει να δημιουργείς ελπίδα

Κάθε μέρα που περνάει γινόμαστε ολοένα και πιο απαισιόδοξοι καθώς η αρνητικότητα μας περιβάλλει από όλες τις πλευρές. Οι τυπικές συζητήσεις και αλληλεπιδράσεις μας είναι γεμάτες αρνητικότητα, είτε έχουμε την επίγνωση αυτού είτε όχι. Έτσι, χωρίς να το γνωρίζουμε συνειδητά, αναπτύσσουμε μια αρνητική προσέγγιση προς τη ζωή.

Λύση: Είναι σημαντικό για μένα να έχω την επίγνωση του πότε οι συζητήσεις μου με τους άλλους γίνονται αρνητικές. Χρειάζεται να κάνω μια συνειδητή αλλαγή για να αρχίσω να είμαι πιο θετικός και να εκτιμώ αυτό που μου δίνει η ζωή. Τόσα πολλά καλά στη ζωή μου φεύγουν χωρίς να τα προσέξω. Όταν επικεντρώνομαι στο θετικό δημιουργείται ένα περιβάλλον ενθουσιασμού για το μέλλον που επηρεάζει  όλους γύρω μου.




No comments:

Post a Comment