22.4.15

Σκέψη για την ημέρα



Η μέθοδος για να τελειώσεις μια αδυναμία είναι 
να είσαι αποστασιοποιημένος από αυτήν.

Όταν υπάρχει κάποια αδυναμία μέσα σου που πρέπει να ξεπεραστεί, είναι πολύ σημαντικό να αποστασιοποιηθείς από αυτήν, πράγμα που σημαίνει να μην ταυτιστείς με την αδυναμία. Αν υπάρχει ταύτιση με την αδυναμία, αυτή ενισχύεται ακόμη περισσότερο και δυσκολεύεσαι να απαλλαγείς από αυτήν. Από τη στιγμή που υπάρχει στη συνειδητότητα, είναι επίσης ορατή στα λόγια και στις πράξεις.

Λύση: Όταν είμαι ελεύθερος από την ταύτιση με την αδυναμία, είμαι σε θέση να φέρω μια αλλαγή πολύ γρήγορα. Διαπιστώνω ότι είναι πολύ εύκολο να σταθεροποιήσω τον εαυτό μου στην επίγνωση της δύναμής μου και να επιτρέψω εκείνη τη δύναμη να αποκαλυφθεί σε όλα τα λόγια και τις πράξεις μου. Δεν υπάρχει το βάρος της αδυναμίας ούτε η αίσθηση ότι πρέπει να σταματήσω κάτι αλλά η μεταμόρφωση πραγματοποιείται πολύ εύκολα.









No comments:

Post a Comment