18.4.15

Σκέψη για την ημέρα




H ενδοσκόπηση επιτρέπει σε κάποιον να είναι απαλλαγμένος 
από την επιρροή της αρνητικότητας.

Ενδοσκόπηση σημαίνει επιθυμία να είσαι καλός. Η ενδοσκόπηση φέρνει την ικανότητα να κοιτάξουμε μέσα μας και να δούμε τον αληθινό εαυτό στον καθρέφτη της καρδιάς, επιτρέποντας έτσι να ενεργοποιήσουμε την εσωτερική πνευματικότητα. Στη συνέχεια, όλες οι προσπάθειες που γίνονται είναι προς ενεργοποίηση αυτής της εγγενούς καλοσύνης. Σιγά-σιγά η συμπεριφορά που σχετίζεται με αρνητικά χαρακτηριστικά δεν εκφράζεται άλλο πια, καθώς αρχίζει να χάνει την κυριαρχία της.

Λύση: Όταν είμαι σε θέση να είμαι ενδοσκοπικός και να κοιτάζω μέσα μου, μπορώ να βρω την καλοσύνη που υπάρχει εκεί. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να είμαι ελεύθερος από τις προσδοκίες από τους άλλους ότι θα πρέπει να αναγνωρίσουν την καλοσύνη μου ή να με θεωρούν καλό. Αντίθετα διαπιστώνω ότι είμαι ικανοποιημένος με αυτό που είμαι και συνεχίζω να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Επίσης συνεχίζω να μαθαίνω από όλες τις καταστάσεις και να βιώνω πρόοδο.










No comments:

Post a Comment