24.5.15

Σκέψη για την ημέρα



To να ξεκινήσετε τη μέρα σας με θετικότητα σημαίνει να εξασφαλίζετε την επιτυχία στη διάρκεια όλης της ημέρας.

Όταν είμαι σε ένα ταξίδι, επιλέγω και αποφασίζω την πορεία μου - πού πρέπει να πάω. Η επιλογή μου με οδηγεί ακόμη μακρύτερα με αυτόν τον τρόπο. Κατά τον ίδιο τρόπο, η πρώτη σκέψη που έχω μόλις ξυπνήσω αποφασίζει την ποιότητα της ημέρας μου. Αν αρχίσω τη μέρα με μια θετική σκέψη, θα είμαι σε θέση να ξεχωρίσω το καλύτερο από όλα όσα η μέρα έχει να προσφέρει και να προχωρήσω προς την επιτυχία.

Λύση: Σήμερα θα ελέγξω ποια ήταν η πρώτη σκέψη που είχα όταν ξύπνησα από το κρεβάτι. Μετά θα βάλω ένα στόχο να ξεκινήσω τη μέρα μου με μια θετική σκέψη. Αντί να σκέφτομαι «Θεέ μου, είμαι αργοπορημένος», ας σκεφτώ «Πρόκειται να έχω μια σπουδαία μέρα». Θα δημιουργήσω επίσης μια θετική σκέψη πριν να ξεκινήσω οποιαδήποτε νέα εργασία.







No comments:

Post a Comment