25.5.15

Σκέψη για την ημέρα



To να τελειώσω το βάρος του παρελθόντος σημαίνει να προχωρώ μπροστά με αναλαφρότητα και ταχύτητα.

Στη διάρκεια της ημέρας, μπορεί να μην έχω τόσο πολύ την προσοχή στον εαυτό μου. Μπορεί να μην είμαι σε θέση να διατηρήσω μια σκέψη που είχα αποφασίσει για τον εαυτό μου. Αλλά πριν πάω για ύπνο, θα πρέπει να ελέγξω τον εαυτό μου πως ήμουν κατά τη διάρκεια της ημέρας και να καθαρίσω από όλους τους φόβους μου, τα συναισθήματα, κλπ και να πάω για ύπνο. Αυτή η πρακτική θα κάνει ήρεμο τον ύπνο μου και η επόμενη μέρα θα είναι πολύ όμορφη, επειδή δεν θα υπάρχει το βάρος της προηγούμενης ημέρας.

Λύση: Σήμερα θα μιλήσω στον εαυτό μου και στον Θεό πριν πάω για ύπνο. Θα γράψω όλες τις αμφιβολίες, τους φόβους και τα συναισθήματά μου σ 'Αυτόν. Θα γίνω ανάλαφρος στον νου μου και θα πάω να κοιμηθώ ήσυχα. Γιατί εγώ, στη συνέχεια, θα προσβλέπω σε ένα καλύτερο αύριο.






No comments:

Post a Comment