30.5.15

Σκέψη για την ημέρα





To να μην περιμένεις σεβασμό, σημαίνει να λαμβάνεις 
σεβασμό από όλους.

Σκέψη για συλλογισμό: Όταν περιμένω ότι οι άνθρωποι πρέπει να με σέβονται, δεν είμαι σε θέση να πάρω το σεβασμό τους καθώς η αίσθηση που λαμβάνουν είναι αυτή της αδυναμίας. Το να ζητάς ή να περιμένεις για τους άλλους σημαίνει να μην πάρεις ποτέ. Αντίθετα, όταν έχω αυτοσεβασμό, είμαι σε θέση να δημιουργήσω ένα θετικό αντίκτυπο στους άλλους  και αυτόματα λαμβάνω τον σεβασμό από αυτούς.

Σημείο για πρακτική εφαρμογή: Σήμερα θα εκτιμήσω τον εαυτό μου. Θα κοιτάξω στον καθρέφτη και θα πω «Μου αρέσεις για αυτό που είσαι». Η τελειότητα είναι φυσικά ένα ταξίδι, έτσι τώρα εγώ αγαπώ τον εαυτό μου για αυτό που είμαι σήμερα και επίσης κινούμαι προς την κατεύθυνση να γίνομαι ολοένα και καλύτερος. Όταν μου αρέσει ο εαυτός μου, θα αρέσει και στους άλλους.









No comments:

Post a Comment