12.6.15

Σκέψη για την ημέρα



Aυτός που έχει αυτοσεβασμό είναι ελεύθερος από επιθετικότητα.

Σκέψη για συλλογισμό: Όταν η κατάσταση μοιάζει να είναι εκτός ελέγχου, υπάρχει φυσικά μια αίσθηση απελπισίας. Αυτό δημιουργεί περαιτέρω ένταση, η οποία εκφράζεται με τη μορφή της επιθετικότητας. Ένα τέτοιο είδος επιθετικότητας δεν μπορεί να καταπιεστεί ή να ελεγχθεί. Όταν όμως κάποιος βρίσκεται στη θέση του αυτοσεβασμού του έχει αυτοπεποίθηση και αυτός που έχει αυτοπεποίθηση είναι θετικός, αλλά ποτέ δεν μπορεί να είναι επιθετικός.

Σημείο για πρακτική εφαρμογή: Όταν είμαι στη θέση του αυτοσεβασμού μου μπορώ να κρατήσω τον νου μου χαλαρό. Ποτέ δεν αντιδρώ αρνητικά σε καταστάσεις, αλλά είμαι σε θέση να κατανοήσω την κατάσταση και να ανταποκριθώ με τον σωστό τρόπο. Λαμβάνω αποφάσεις με μια ήρεμη και νηφάλια κατάσταση του νου και διαπιστώνω ότι είμαι ανάλαφρος και χαλαρός ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις.









No comments:

Post a Comment