20.6.15

Σκέψη για την ημέρα




To να είσαι απρόσεκτος σημαίνει να κάνεις κατάχρηση των ιδιαιτεροτήτων.

Το να είσαι απρόσεκτος σημαίνει ότι δεν υπάρχει επίγνωση των ιδιαιτεροτήτων σου κι έτσι υπάρχει η αδυναμία να τα χρησιμοποιήσεις προς όφελος του εαυτού και για το καλό των άλλων. Από την άλλη πλευρά, υπάρχει επίσης η τάση να έχεις υπερβολική αυτοπεποίθηση εξαιτίας αυτών των ιδιαιτεροτήτων και να μην εργάζεσαι για τη μεταμόρφωση του εαυτού. Αυτός που είναι απρόσεκτος δεν είναι σε θέση να αναγνωρίζει την ανάγκη για αλλαγή του εαυτού κι έτσι δεν είναι σε θέση να επιφέρει μεταμόρφωση.

Λύση: Όταν δεν είμαι απρόσεκτος, είμαι σε θέση να κατανοήσω τη σημασία των ιδιαιτεροτήτων που έχω και μπορώ να χρησιμοποιήσω μια συγκεκριμένη ιδιαιτερότητα που έχω. Διαπιστώνω ότι όσο πιο πολύ είμαι σε θέση να χρησιμοποιήσω μια συγκεκριμένη ιδιαιτερότητα που έχω, τόσο περισσότερο είμαι σε θέση να αναδείξω και να χρησιμοποιήσω τις λανθάνουσες ιδιαιτερότητες που είναι μέσα μου. Έτσι, μπορώ να βιώσω γρήγορη μεταμόρφωση και συνεχή πρόοδο.








No comments:

Post a Comment