17.7.15

Σκέψη για την ημέρα



Ένα δυνατό στάδιο είναι σαν ένας διακόπτης που τελειώνει 
το σκοτάδι της αρνητικότητας σε ένα δευτερόλεπτο.

Το σκοτάδι διαλύεται όταν ένα φως είναι αναμμένο. Παρόμοια, ένα ισχυρό στάδιο είναι επίσης ένας διακόπτης φωτός. Όταν αυτός ο διακόπτης είναι ανοικτός, μπορείς να βάλεις ένα τέλος σε όλο το σκοτάδι της αχρηστίας και δεν χρειάζεται πια να κουράζεσαι για να σταματήσεις τις άχρηστες σκέψεις. Με το να γίνεσαι δυνατός, μπορείς να γίνεις ένας δωρητής καθώς δεν υπάρχει τίποτε άχρηστο μέσα σου.

Λύση: Όταν έχω επίγνωση των θετικών ιδιοτήτων μου και τι μπορώ να συνεισφέρω στους άλλους, μπορώ να είμαι δυνατός. Αυτό, φυσικά, μου δίνει τη δυνατότητα να είμαι ανάλαφρος και να σκορπίζω το εσωτερικό φως στους άλλους. Ποτέ δεν επηρεάζομαι αρνητικά με οποιοδήποτε είδος αχρηστίας ή αρνητικότητας αλλά είμαι πάντα σε θέση να διατηρήσω τη θετικότητα μου και εκείνη των άλλων.









No comments:

Post a Comment