28.7.15

Σκέψη για την ημέρα




Το να πιστεύω ότι η μοίρα είναι στα χέρια μου σημαίνει να δημιουργώ ένα θετικό μέλλον για τον εαυτό μου.
Είναι εύκολο να κατηγορούμε το πεπρωμένο όταν κάτι πάει στραβά. Αντί όμως απλά να κατηγορούμε, αν αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε ότι το σήμερα είναι παρελθόν για το αύριο, θα είμαστε σε θέση να ενεργήσουμε ανάλογα.
Με κάθε ενέργεια που κάνω σήμερα, δημιουργώ ένα μέλλον για τον εαυτό μου. Χρειάζεται να δώσω προσοχή για να κάνω τέτοιες πράξεις οι οποίες θα δημιουργήσουν ένα καλύτερο μέλλον για μένα.

Λύση: Σήμερα θα κάνω κάτι που θα με βοηθήσει να οικοδομήσω ένα καλύτερο μέλλον για τον εαυτό μου. Θα ξεκινήσω μια θετική πράξη την οποία θα στηρίξω. Θα το κάνω αυτό με την πεποίθηση ότι είμαι ο κύριος του πεπρωμένου μου και ότι το μέλλον είναι στα χέρια μου. Αυτό θα με βοηθήσει να δημιουργήσω την τύχη μου.









No comments:

Post a Comment